Δεν θυμίζετε πλέον telemarketing. Είστε.

Έβλεπα Αννίτα το Σαββατοκύριακο και στενοχωρήθηκα. Δεν γίνεται αυτή η γυναίκα-μαγκάκι, με τόσα χρόνια παρουσίας στην τηλεόραση να κάθεται και να διαφημίζει προϊόντα κάθε 5 λεπτά στον αέρα. Στην αρχή με τη σόμπα η εκπομπή θύμιζε εκπομπή telemarketing και  η Αννίτα (όπου Αννίτα βάλε και τις υπόλοιπες παρουσιάστριες του Έψιλον) θύμιζε λίγο από Δέσποινα Μοιραράκη. Τώρα όμως το κακό έχει παραγίνει. Δεν είναι μόνο η σόμπα, δεν είναι μόνο οι κρέμες και η αλόη, είναι η πόρτα, είναι τα ριχτάρια, είναι η κάρτα υγείας και όλα αυτά μέσα σε μια εκπομπή. Σε λίγο δεν θα χρειάζεται να έχετε σκαλέτα, θα αρκεί να διαφημίζετε τα προϊόντα σας, δεν θα σας φτάνει ο χρόνος. Πόσο κρίμα.

Ακολούθησε το magazinomou.gr στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα spoilers των αγαπημένων σου σειρών και όχι μόνο.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
#On Key

ΑΡΘΡΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

apotipoma

«Το Αποτύπωμα» – Παράταση παραστάσεων λόγω μεγάλης επιτυχίας

Λόγω της θερμής υποδοχής του κοινού, η χοροθεατρική εικαστική περφόρμανς «Το Αποτύπωμα» σε σύλληψη-σκηνοθεσία της Φένιας Αποστόλου συνεχίζει το ταξίδι της στο Calderone Art Space έως τις 31 Ιανουαρίου 2026.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »