Η νέα σειρά του Star «Μαύροι Πίνακες» έκανε πρεμιέρα πρόσφατα. Πρόκειται για μια σειρά με σπουδαίους ηθοποιούς, κινηματογραφική αισθητική και μια ιστορία που θα μας καθηλώσει. Ανάμεσα στους πρωταγωνιστές η Κάτια Γκουλιώνη.
Ποια είναι η Άννα: Η Άννα είναι μια ιδιόρρυθμη αστυνομικός. Παρ’ ότι όμορφη, έχει παραμελήσει την εξωτερική της εμφάνιση. Είναι δυναμική, ιδιαίτερα αιχμηρή και απόλυτη και δε φιλτράρει όσα λέει. Διατηρεί ένα αυστηρό προφίλ απέναντι στους συνεργάτες της, αλλά και στην οικογένειά της. Έχει υψηλή αίσθηση δικαίου και δεν το βάζει εύκολα κάτω. Είναι επίμονη και θέλει πάντα να έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Μεγαλώνει μόνη της την έφηβη κόρη της, την Ειρήνη, με τη βοήθεια του ανάπηρου πατέρα της, Σταύρου. Ο άντρας της την εγκατέλειψε με το παιδί τους πριν χρόνια, γεγονός που δεν έχει ξεπεράσει ακόμα. Είναι εργασιομανής και λείπει πολύ από το σπίτι, παραμελώντας συχνά την κόρη της, γι’ αυτό και η σχέση τους είναι γεμάτη ένταση και συγκρούσεις. Διατηρεί παράνομη σχέση με τον Νίκο, τον παντρεμένο Δήμαρχο της περιοχής. Θα αναλάβει επικεφαλής της ομάδας και θα προσπαθήσει να λύσει το μυστήριο των δολοφονιών, που συνταράσσουν την πόλη.
Η ηλικία, η πορεία και ο ρόλος της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981 όπου και μεγάλωσε. Το 2001, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με την υποκριτική ξεκινώντας τις σπουδές στη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη απ’ όπου αποφοίτησε με άριστα τρία χρόνια μετά.
Μία από τις πρώτες της εμφανίσεις στο θέατρο ήταν το 2004 στην παράσταση «Προσεχώς», σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, στο θέατρο Βρετάνια. Ακολούθησαν οι παραστάσεις «Στούντιο υπό το μηδέν» τη σεζόν 2005-2006 και «Playback» συνεργαζόμενη και πάλι με τον ίδιο σκηνοθέτη. Το 2007 αναλαμβάνει την σκηνοθεσία της παράστασης «House» στην οποία και πρωταγωνιστεί ενώ την ίδια χρονιά κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην τηλεόραση στη σειρά θρίλερ «Ιστορίες Μυστηρίου». Το 2008 πρωταγωνιστεί στην ταινία του Άγγελου Φραντζή «Μέσα στο δάσος» και την ίδια χρονιά σκηνοθετεί και παίζει στην παράσταση «Baby». Το 2010 πρωταγωνιστεί στο «Reunion» του Νταβίντ Μαμέ σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Ρέντη στο θέατρο «Τόπος Αλλού», συμμετέχει στην ταινία «Ζητείται ψεύτης» του Ιεροκλή Μιχαηλίδη και συνεργάζεται με τον εικαστικό Θοδωρή Προδρομίδη, στην έκθεση νέων καλλιτεχνών με τίτλο «ROOMS 2010» σε διοργάνωση της γκαλερί Καππάτος.
Το 2011 πρωταγωνιστεί στις κινηματογραφικές ταινίες μικρού μήκους «Fireworks» του Giacomo Abruzzesse, «Χαμένο κορίτσι» του Νίκου Πάστρα, «Αρουντέλ» της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη και «Αποστάσεις» του Γρηγόρη Ρέντη. Το 2013 πρωταγωνιστεί στην παράσταση “Podworko” σε σκηνοθεσία Κζίστοφ Γκαρμπάτσεφσκι στην Πολωνία και το 2014 σκηνοθετεί την παράσταση “Ευτυχισμένες μέρες στους τεφρούς κήπους” στο θέατρο 104. Το 2015 πρωταγωνίστησε στην ταινία του Άγγελου Φραντζή “Σύμπτωμα” και συμμετείχε στην ταινία “Nemesis” του Τέο Αλεξάντερ. Το 2017 έπαιξε στην ταινία «Πολυξένη: Μια ιστορία από την Πόλη» της Δώρα Μασκλαβάνου όπου κατείχε τον ομώνυμο ρόλο και κέρδισε για την ερμηνεία της το βραβείο Α’ γυναικείου ρόλου στην Ακαδημία κινηματογράφου. Το 2018 πρωταγωνιστεί στην ταινία του Άγγελου Φραντζή «Ακίνητο ποτάμι», στην οποία υπήρξε μία από τις τέσσερις ενδυματολόγους ενώ την επόμενη χρονιά βραβεύτηκε γι’ αυτή της την ιδιότητα στα Βραβεία Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Το 2019, ερμηνεύει το ρόλο της στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου στην ταινία «Ευτυχία», για τον οποίο έλαβε το βραβείο Β΄ γυναικείου ρόλου από την ελληνική ακαδημία κινηματογράφου, ενώ συμμετείχε και στην τηλεοπτική σειρά «Η ζωή εν τάφω».
Η προσωπική ζωή, το σύμφωνο συμβίωσης και ο “φασισμός” της ηλικίας
«Με τον σύντροφό μου έχουμε κάνει σύμφωνο συμβίωσης χωρίς μάρτυρες γιατί στο σύμφωνο δε χρειάζονται μάρτυρες και ήταν μια επιλογή ότι δε χρειάζεται να μας ταυτοποιήσει κανένας κάτι που θέλαμε να κάνουμε. Μέσα σε αυτή την ορθότητα που ζούμε υπάρχει και ένας φασισμός. Μετά από κάποια ηλικία, όταν μια γυναίκα είναι 40 και αρχίζει και περνάει τα 45-50 σταδιακά, οτιδήποτε τριγύρω σταματά να της απευθύνεται, από τις διαφημίσεις, τα περιοδικά, οτιδήποτε… Σαν να σταματά να αποτελεί ενεργό κομμάτι μιας κοινωνίας», έχει πει στην εκπομπή Καλύτερα δε γίνεται.