H Folli Follie, το αγαπημένο lifestyle brand με παγκόσμια παρουσία, πραγματοποίησε ένα λαμπερό fashion show στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της 22ης Athens Xclusive Designers Week.
Η νέα μίνιμαλ συλλογή κοσμημάτων της Folli Follie, “Metal Chic”, πρωταγωνίστησε on catwalk, κεντρίζοντας όλα τα βλέμματα των λαμπερών καλεσμένων που παρακολούθησαν από κοντά την επίδειξη. Αντλώντας έμπνευση από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της νέας συλλογής, όπως τη γεωμετρική αισθητική και τις μεταλλικές της αποχρώσεις, η Metal Chic χάρισε στο επιβλητικό σκηνικό της επίδειξης ένα μοναδικό χαρακτήρα.
Τα μοντέλα αναδύονταν μέσα από μία εντυπωσιακή μεταλλική δίνη, που είχε στηθεί πάνω στην πασαρέλα ειδικά για το show. 450 λάτρεις της μόδας (celebrities, influencers, fashion buyers, δημοσιογράφοι και friends of the brand) παρακολούθησαν από κοντά τη νέα μοντέρνα συλλογή κοσμημάτων που κάνει κύκλους γύρω από την κομψότητα και οτιδήποτε σύγχρονο από τον κόσμο της μόδας. Δύο μεταλλικοί κρίκοι σε διαφορετικούς τόνους, στις αποχρώσεις του μαύρου και του χρυσού, δημιούργησαν έναν μοναδικό μίνιμαλ δεσμό διακοσμώντας statement κολιέ, δαχτυλίδια, cuffs, εντυπωσιακά βραχιόλια και σκουλαρίκια.
Τα κοσμήματα τη συλλογής Metal Chic συνδυάστηκαν κομψά με δημιουργίες των σχεδιαστών Parthenis, Vassilis Zoulias, Costarellos, Christina Economou, Celia D, Panos Apergis, MI-RΟ, Ioanna Kourbela συνδυασμένα με μποτάκια Dr Μartens, τα οποία διατίθενται στην Ελλάδα από τον Όμιλο FF Group. Την καλλιτεχνική επιμέλεια και το set design ανέλαβε ο Νίκος Υφαντής του Ομίλου FF Group, ενώ το make-up των μοντέλων επιμελήθηκε η Shiseido, ως Οfficial Make up Sponsor της 22ης Athens Xclusive Designers Week με επικεφαλής τον Make up Director Βαγγέλη Θώδο.
H πανέμορφη ηθοποιός Κλέλια Ανδριολάτου έκλεψε τις εντυπώσεις κλείνοντας το show με μία μοναδική εμφάνιση που προκάλεσε αίσθηση.
Το fashion show της Folli Follie, καθώς και όλες οι backstage προετοιμασίες, μεταδόθηκαν live στον επίσημο λογαριασμό της Folli Follie στο Instagram, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των fashion aficionados από όλον τον κόσμο.
#FolliFollieOnCatwalk
Fashion in circles, style on top!
Συντελεστές
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Νίκος Υφαντής
Styling: Χριστιάνα Παλούμπη, Ελένη Παναρίτη
Μακιγιάζ: Shiseido, με επικεφαλής τον Make up Director Βαγγέλη Θώδο
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Κακαβελάκης
@follifollie #follifollie #BeFolliFollie
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε:
Κατερίνα Χατζηδάκη, Senior Communications & PR Manager, FF Group τηλ.: 210-6241106, ([email protected])
Αφροδίτη Πηγή, Chief Communications Officer, FF Group, τηλ.: 210-6241119, ([email protected])
Σχετικά με τον Όμιλο FF Group:
O Όμιλος FF Group είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Ο Όμιλος σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, την Folli Follie και την Links of London. Διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Τα attica πολυκαταστήματα και τα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores, Collective, Kix και Sport Loft.
Μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου. Η δραστηριοποίηση του Ομίλου FF Group στον κλάδο Beauty & Cosmetics είναι σημαντική και