Αρχική Blog Σελίδα 66

Νέο εξώδικο στον Κώστα Δόξα μετά τη συνέντευξη στον Λιάγκα – Οι επόμενες κινήσεις της Μαρίας Δεληθανάση

doxas

Τέλος φαίνεται πως δεν έχει η δικαστική διαμάχη του Κώστα Δόξα με την πρώην σύζυγό του Μαρία Δεληθανάση.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αποκάλυψε σήμερα 3/3 στο Happy Day ότι η πρώην σύζυγος του τραγουδιστή έστειλε νέο εξώδικο, μετά τη συνέντευξη που εκείνος παραχώρησε στο Πρωινό του Γιώργου Λιάγκα πριν από λίγες ημέρες.

Σύμφωνα με την παρουσιάστρια του Alpha, η Μαρία Δεληθανάση έχει προχωρήσει ήδη σε εξώδικη δήλωση κατά του Κώστα Δόξα και προτίθεται να κάνει και ασφαλιστικά σε βάρος του.

Επίσης, σε επικοινωνία που είχε ο δημοσιογράφος της εκπομπής της, Αντώνης Διαμαντάκης με τη Μαρία Δεληθανάση, του μετέφερε την πρόθεσή της να μην ξαναβγεί σε καμία τηλεοπτική εκπομπή, καθώς ό,τι έχει να πει, θα το πει στις δικαστικές αίθουσες. Επιπλέον, ο λόγος που βγήκε αρχικά να μιλήσει στη Σίσσυ Χρηστίδου, είναι γιατί ένιωσε την ανάγκη να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα.


Κραυγή απόγνωσης από τη Μαρία Κωνσταντάρου: «Με 785 ευρώ δεν μπορείς να ζήσεις, ζω έναν εφιάλτη»

maria

The 2Night Show: Η Μαρία Κωνσταντάρου ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου και μίλησε για όλους και για όλα.

Η Μαρία Κωνσταντάρου μιλάει ανοιχτά για τον οικονομικό της Γολγοθά, αποκαλύπτοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει: «Με 785 ευρώ δεν μπορείς να ζήσεις, ζω έναν εφιάλτη». Μια συγκλονιστική κατάθεση ψυχής για τις προκλήσεις της καθημερινότητας.

Ανατρέχοντας στο παρελθόν, θυμάται τη ζωή της μέσα από το θέατρο, αλλά και τις οικονομικές ανατροπές που την οδήγησαν να πουλήσει περιουσιακά στοιχεία, όπως σπίτια και πολύτιμα αντικείμενα.

Μοιράζεται πώς αναγκάστηκε να πουλήσει πίνακες, κοσμήματα και αντίκες για να τα βγάλει πέρα.

«Οι θείες του πατέρα μου, μου αφήσαν περιουσία, έχτισαν ένα σπίτι στο Παλαιό Ψυχικό, κάποια στιγμή αναγκάστηκα να το πουλήσω, γιατί δεν είχα. Αγόρασα ένα διαμέρισμα στην Κηφισιά, όσο ήμουν στο θέατρο δεν είχα οικονομικό πρόβλημα. Κάποια στιγμή αναγκάστηκα να το πουλήσω, γιατί δυσκόλεψαν τα πράγματα. Είχα μια σύνταξη και από τον πατέρα μου», είπε η Μαρία Κωνσταντάρου.


Και συνέχισε: «Με το που ήρθε ο Τσίπρας τις έκοψε. Εκεί τα έπαιξα, άρχισα να πουλάω πίνακες, αντίκες και κοσμήματα για να ζήσω. Έχουν αρχίσει να λιγοστεύουν ό,τι έχει απομείνει από την πώληση του σπιτιού. Χρειάζομαι από εκεί να τραβάω… Με 785 ευρώ σύνταξη δεν μπορείς να ζήσεις, ζω έναν εφιάλτη κατά καιρούς ότι αν τελειώσουν και αυτά τα ελάχιστα χρήματα που έχω τι θα κάνω; Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάω σε γηροκομείο. Το σπίτι του ηθοποιού; Απαπαπα!».

Λεωνίδας Καλφαγιάννης: «Το κομποσκοίνι μου θυμίζει να κρατάω τον εαυτό μου στη γη»

kalfagiannis

Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης βρέθηκε καλεσμένος στον καναπέ του «Στούντιο 4», όπου παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. Αφορμή στάθηκε η συμμετοχή του στη νέα σειρά της ΕΡΤ «Από ήλιο σε ήλιο», στην οποία πρωταγωνιστεί.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο ηθοποιός μίλησε και για προσωπικές του επιλογές που επηρεάζουν την καθημερινότητά του. Συγκεκριμένα, εξήγησε πως το κομποσκοίνι που φορά δεν αποτελεί απλώς ένα σύμβολο, αλλά ένα διακριτικό «υπενθυμιστικό» εργαλείο αυτοελέγχου. Όπως ανέφερε, τον βοηθά να συγκρατεί τις σκέψεις του, να αποφεύγει την εύκολη κριτική και να μην αντιδρά παρορμητικά σε καταστάσεις που απαιτούν ψυχραιμία.

«Κρατάω ένα κομποσκοίνι για να μου θυμίζει να κρατάω τον εαυτό μου στη γη. Αυτό εγώ λέω. Πολλές φορές ξεχνιόμαστε, είτε στη σκέψη μας, είτε στη συμπεριφορά μας, και αν κάτι μπορεί να σου θυμίζει ότι, είσαι ένας πολύ μικρός άνθρωπος, ούτε να κρίνεις μπορείς, ούτε να αντιδράσεις παραπάνω απ’ το επιτρεπτό… όχι το επιτρεπτό του νόμου των ανθρώπων, του νόμου ενός Θεού που ίσως μπορεί να πιστεύεις.


Ο καθένας ό,τι έχει ανάγκη. Έχω φάει πολλά χρόνια να υπερασπίζομαι δικαιωματικά, θεωρώντας, επιθυμίες συλλογικά και έχω δει ότι δεν λειτουργεί, γιατί στο τέλος-τέλος ο καθένας με τον δικό του τρόπο, στον δικό του χρόνο, θα διεκδικήσει, θα υπερασπιστεί αυτό που θεωρεί και πιστεύει. Δεν λέω ότι υπάρχει ένας Θεός. Υπάρχει κάτι το οποίο εγώ πιστεύω, ακουμπάω την ψυχή μου, με ηρεμεί, παλεύω για να την έχω αυτή την ηρεμία μόνιμα στη ζωή μου και είναι ένα μέσο αυτό να μου υπενθυμίζει ότι είμαι σε μια αποστολή να γίνομαι όσο πιο ταπεινός και όσο πιο μικρός γίνομαι καθώς προχωράω. Πάντα ήταν στη ζωή μου αυτό.

Γεννιόμαστε με την πνοή του Θεού. Από κει και πέρα είναι αν το ξεχνάμε ή όχι. Εγώ έχω επιμείνει να το θυμάμαι και κάθε φορά, ανάλογα τις περιόδους, τα χρόνια, τις εμπειρίες μας, κάποιο αντικείμενο έρχεται δίπλα μας και μας συντροφεύει. Μια φωτογραφία; Μια συνήθεια που να μας φέρνει κοντά σε κάτι…» τόνισε ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης.

Κατερίνα Πλουμιδάκη: 26ο χειρουργείο για τα χείλη της: «Κοντεύω τα πέντε χρόνια, είναι χαμένος χρόνος»

ploumidakis

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο Πρωινό, η Κατερίνα Πλουμιδάκη άνοιξε την καρδιά της για τον πολύχρονο αγώνα που δίνει μετά από ιατρικό λάθος σε αφαίρεση υαλουρονικού, που οδήγησε σε σοβαρή καταστροφή του πάνω χείλους της. Πλέον η εικόνα είναι βελτιωμένη, όμως η διαδρομή απέχει ακόμη από το τέλος.

«Φεύγω την Τετάρτη (4/3) και την Πέμπτη έχω χειρουργείο πάλι. Έχω κάνει 25 χειρουργεία ως σήμερα στα χείλη, το 26ο είναι μεθαύριο. Είναι με τοπική αναισθησία, μου κάνουν λιποαναρρόφηση εναλλάξ στους γοφούς, παίρνουν 3cc λίπους, τα φυγοκεντρούν και τοποθετούν τα υγιή βλαστοκύτταρα στα χείλη μου για να μειώσουμε τον ουλώδη ιστό που είναι από άκρη σε άκρη. Αυτό λειτουργεί ως και έξι μήνες, εγώ κάνω χειρουργείο κάθε μήνα, μάξιμουμ έξι εβδομάδες. Έχω τουλάχιστον άλλα δέκα χειρουργεία, θα φτάσω κοντά στα 40», δήλωσε αρχικά η Κατερίνα Πλουμιδάκη.

Η συγγραφέας μίλησε για τις λειτουργικές δυσκολίες: «Πρέπει να εξαλείψουμε τον ουλώδη ιστό, που τραβάει τη μύτη δεξιά, τα χείλη προς τα πάνω, κάτι που με νοιάζει γιατί μένει εκτεθειμένο το ούλο μου, ενώ δεν θα έπρεπε. Δεν είναι τόσο θέμα εμφάνισης, όσο ότι χτυπάει στα ποτήρια, στα καλαμάκια, δεν έχω αίσθηση πού τελειώνει».


«Δεν μπορώ να φιλήσω τον σύζυγό μου»

Η καθημερινότητα παραμένει απαιτητική: «Η αίσθηση στο πάνω χείλος έρχεται εναλλάξ, ανάλογα με το σημείο. Σε άλλα έχω, σε άλλα δεν έχω. Κοντεύω τα πέντε χρόνια, τον Ιούλιο έχω επέτειο. Θεωρώ τελείως χαμένο χρόνο αυτόν που ζω τώρα, οφείλω να το γράψω σε βιβλίο. Δεν μπορώ να φιλήσω τον σύζυγό μου, πονάω, γιατί έχω ουλώδη ιστό. Τον έχουμε μειώσει κατά 50%, αλλά έχουμε άλλο τόσο. Και στον οδοντίατρο, όταν μου κάνει καθαρισμό, πονάω. Δεν γίνεται, είναι πια γραφικό να λέω μετά από πέντε χρόνια ότι δεν μπορώ να φιλήσω, αλλά είναι αλήθεια».

Για τη στήριξη που λαμβάνει, η Κατερίνα Πλουμιδάκη ανέφερε πως: «Ο σύζυγός μου κάνει γαϊδουρινή υπομονή, έχουμε αγιάσει και οι δύο. Όλα αυτά έγιναν άνευ λόγου και αιτίας, δεν είναι ότι είχα κάτι σοβαρό, απλά διαλύθηκα. Πέντε χρόνια υπομένει την κατάσταση, μου στέκεται. Δεν έχουμε επιλογή, στην ουσία τι να κάνει; Να με χωρίσει και να πει βαρέθηκα; Αυτή είναι η κατάσταση, να κάνω χειρουργεία, μέχρι να φτάσω κοντά στο κανονικό».

Η οικονομική και ψυχολογική πίεση είναι δεδομένη: «Σαφώς είναι και μια τεράστια οικονομική αφαίμαξη, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Ή μένω έτσι, το χάλι μου το μαύρο, να μην μπορώ να τραγουδήσω ούτε “χρόνια πολλά”… Είχε γενέθλια η ανιψιά μου και κοίταζα σαν βλάκας. Είμαι καλή σε αυτόν τον ρόλο, έχω πέντε χρόνια εκπαίδευση. Βέβαια έχω προοδεύσει τρομακτικά. Τον πρώτο χρόνο ψεύδιζα, δεν μπορούσα να μιλήσω, έτρωγα από καλαμάκι για 9 μήνες. Οι δικοί μου δεν καταλάβαιναν τι έλεγα και από ευγένεια δεν έλεγαν τίποτα».

Παρά τα πάντα, η ίδια κρατά την ψυχραιμία της: «Σαν νοοτροπία δεν έχω το “γιατί σε εμένα”, συμβαίνουν τόσα στον πλανήτη, θα το θεωρούσα ντροπή μου να το έλεγα. Δεν το είπα ποτέ. Είπα όμως “ήταν αχρείαστο” στη δική μου περίπτωση, σίγουρα θα ζούσα αλλιώς αν δεν είχα αυτό. Ο λόγος που την έβγαλα καθαρή, χωρίς ψυχοφάρμακα και κατάθλιψη είναι η θετική νοοτροπία ζωής μου, που την έχω πάρει απ’ τον πατέρα μου. Πάντα κοίταζα το θετικό στο αρνητικό, δεν μου αρέσει ούτε να μου κλαίγονται, ούτε να κλαίγομαι».

Όσον αφορά τον άνθρωπο που ευθύνεται, η Κατερίνα Πλουμιδάκη δήλωσε: «Δεν έχω καμία επαφή. Αισθάνομαι εκπληκτικά αδικημένη, αλλά δεν το αφήνω να μπει βαθιά στην ψυχή μου, γιατί μόνο κακό θα μου κάνει».

Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος – Χ: «Δεν κάνει αυτή η παρουσιάστρια»

krkos

Ο θρυλικός «Αδύναμος Κρίκος» έκανε δυναμικό comeback στη μικρή οθόνη μέσα από τη συχνότητα του OPEN, το βράδυ της Δευτέρας 2/3, φέρνοντας ξανά το γνώριμο κλίμα αγωνίας που τον έχει καθιερώσει διεθνώς σε δεκάδες χώρες.

Στο τιμόνι της παρουσίασης βρίσκεται η Μαρία Μπακοδήμου, η οποία δίνει τον δικό της τόνο στο δημοφιλές παιχνίδι γνώσεων, συνδυάζοντας χιούμορ, κοφτερό λόγο και αμεσότητα.

Η νέα εκδοχή του παιχνιδιού έρχεται με ανανεωμένη αισθητική, σε ένα σύγχρονο και εντυπωσιακό πλατό, όπου ο ρυθμός είναι καταιγιστικός. Οι ερωτήσεις διαδέχονται η μία την άλλη, οι παίκτες δοκιμάζουν τις γνώσεις και την ψυχραιμία τους, ενώ η αγωνία κορυφώνεται σε κάθε γύρο, μέχρι να αναδειχθεί – όπως πάντα – ο πιο αδύναμος κρίκος.

«Καλησπέρα σας. Απόψε κάποιοι θα μιλήσουν πολύ πριν καν τους ρωτήσω. Θα κάνουν λάθη, θα κομπιάσουν και μετά θα ψάχνουν δικαιολογίες. Θα συνεργαστούν όσο χρειάζεται και δεν θα διστάσουν να προδώσουν τον διπλανό τους, όταν τους συμφέρει. Γιατί εδώ δεν κερδίζει ο πιο συμπαθής, ούτε ο πιο σίγουρος για τον εαυτό του. Κερδίζει αυτός που αντέχει. Το παιχνίδι τώρα αρχίζει.

Καλωσορίσατε στον Πιο Αδύναμο Κρίκο. Οκτώ παίκτες, άγνωστοι μεταξύ τους, ήρθαν στον Πιο Αδύναμο Κρίκο. Έχουν τη δυνατότητα, ένας απ’ αυτούς, να κερδίσει ως και 10.000 ευρώ. Θα συνεργαστούν, αλλά μόνο αυτός, ο ένας, ο νικητής, θα φύγει με χρήματα. Οι υπόλοιποι όπως ήρθαν» ανέφερε η Μαρία Μπακοδήμου.


Τα σχόλια στο Χ

Οι τηλεθεατές θέλουν πίσω τον Τάσο Τρύφωνος και δεν ενθουσιάστηκαν καθόλου με τη Μαρία Μπακοδήμου. Ενδεικτικά γράφουν:

«Δεν κάνει αυτή η παρουσιάστρια! Εξαρχής ήταν λάθος επιλογή! Μόνο ο Τάσος Τρύφωνας ήταν ο καλύτερος παρουσιαστής σε αυτό ειδικά το παιχνίδι! Μόνο αυτός!😉»

«Χάλια η Μπακοδήμου. Φέρτε πίσω τον Τρύφωνος ΤΩΡΑ!!!»

Ναταλία Λιονάκη: Τέλος το Φεβρωνία-Η αλλαγή του ονόματος και η νέα ζωή στη «Σπιναλόγκα» της Τανζανίας

lionaki

Σε μια νέα σελίδα της ζωής της προχώρησε η Ναταλία Λιονάκη, συνεχίζοντας με αφοσίωση το ιεραποστολικό της έργο στην Αφρική.

Η πρώην ηθοποιός, που είχε λάβει το όνομα μοναχή Φεβρωνία, μετονομάστηκε σε μοναχή Νεκταρία, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο στην πνευματική της πορεία. Παράλληλα, αποφάσισε να αποχωρήσει από την Κένυα και να εγκατασταθεί στη Τανζανία, σε περιοχή όπου φιλοξενούνται και στηρίζονται άνθρωποι που νοσούν από AIDS.

Σύμφωνα με το Εκκλησία Online, στη δημοσιότητα δόθηκαν φωτογραφίες της από την Ιερά Μονή Οσίας Μακρίνας στη νότια Τανζανία, όπου έχει ενταχθεί μαζί με ακόμη μία μοναχή, προσφέροντας στήριξη και φροντίδα σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Για το έργο που επιτελείται στο μοναστήρι μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» ο Επίσκοπος Μπουκόμπας και Δυτικής Τανζανίας, πνευματικός της Ναταλίας Λιονάκη, αναφερόμενος στη σημαντική προσφορά των μοναχών στην τοπική κοινωνία και στην αφοσίωσή τους στη διακονία.

Όπως είπε: «Σε αυτό το μοναστήρι ζουν τέσσερις μοναχές, είναι τρεις από την Ελλάδα, από την Κρήτη και μία ιθαγενής μοναχή. Είναι ένα ιεραποστολικό μοναστήρι που βρίσκεται δίπλα ακριβώς στη λεγόμενη ”Σπιναλόγκα” της Τανζανίας, εκεί δηλαδή που έχουν συγκεντρωθεί όλοι οι φορείς του AIDS. Οι αδερφές εκεί με πολλή θυσία, με πολλή αφοσίωση, με πολύ κόπο προσφέρουν ό,τι μπορούν στους ανθρώπους αυτούς. Τους κάνουν φαγητό, γίνεται μία κατήχηση και κάποιοι έχουν βαφτιστεί».


Πηγή

Αντώνης Κανάκης: Ξέσπασε για τα Τέμπη: «Είναι στα τέτοια τους, δεν λειτουργεί τίποτα»

antonis

Με έντονο ύφος και σκληρή κριτική ξεκίνησε την εκπομπή Ράδιο Αρβύλα ο Αντώνης Κανάκης, αναφερόμενος στη συμπλήρωση τριών ετών από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και στις συγκεντρώσεις που πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 28/2.

Ο παρουσιαστής μίλησε για «μαύρη επέτειο» και υποστήριξε πως τρία χρόνια μετά γίνεται, όπως είπε, «ένα τεστ αντοχής» από την πλευρά της κυβέρνησης, αφήνοντας αιχμές ότι ποντάρει στην κόπωση της κοινωνίας ως μοναδική απάντηση στα όσα συνέβησαν.

«Τρία χρόνια μετά νομίζω ότι ουσιαστικά γίνεται ένα τεστ αντοχής, μάλλον κάθονται αυτοί που κάθονται και λένε: “Θα τους έχουμε γραμμένους στα τέτοια μας, άστους να χτυπιούνται, θα βαρεθούν”. Μάλλον αυτό συμβαίνει και έχουν αρχίσει να κερδίζουν, γιατί δεν αντέχεται άλλο αυτή η κατάσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Κανάκης.

Στη συνέχεια στάθηκε στο ζήτημα της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, εκφράζοντας την άποψη ότι δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες τομές ώστε να διασφαλιστεί πλήρως η προστασία των επιβατών, ούτε έχουν τοποθετηθεί τα συστήματα ασφαλείας, που θα έπρεπε να είναι εκεί από την πρώτη μέρα.


«Όταν έγιναν τα Τέμπη, θα το έφτιαχναν σε χρόνο dt αυτό που έπρεπε να μην χρειαζόταν να φτιάξουν, γιατί θα έπρεπε να είναι τέλειο με τα άπειρα χρήματα που πήραμε από την ΕΕ. Δεν λειτουργεί επί της ουσίας τίποτα σχεδόν, ό,τι να ‘ναι γίνεται. Είναι τόσο στα τέτοια τους που ακόμα και μετά τα Τέμπη δεν μπόρεσαν να κάνουν σοβαρή δουλειά. Δεν μπορούν να πουν τρία χρόνια μετά ότι τα συστήματα είναι ασφαλή. Τζόγος!», είπε σε έντονο τόνο ο Αντώνης Κανάκης, με τους συνεργάτες του να συμφωνούν.

OPEN: Εκτός προγράμματος το «Real View»

Real View μουτιδου (2)

Σε τροποποιήσεις του προγράμματός του προχωρά το OPEN τις τελευταίες ημέρες, φέρνοντας αλλαγές στην prime time ζώνη.

Αλλαγή στην prime time – Τι συμβαίνει με το «Real View»

Η εκπομπή «Real View» με τις Σοφία Μουτίδου, Έλενα Χριστοπούλου, Ελίνα Παπίλα και Δάφνη Καραβοκύρη δεν θα μεταδοθεί απόψε στις 21:00, όπως ήταν προγραμματισμένο.

Η συγκεκριμένη απόφαση αλλάζει τα δεδομένα της βραδινής ζώνης, με το κανάλι να προχωρά σε αναπροσαρμογές της τελευταίας στιγμής.

Τι κρύβεται πίσω από αυτή την εξέλιξη και πώς διαμορφώνεται το πρόγραμμα του σταθμού; Η συνέχεια στο happytv.gr

OPEN: Εκτός προγράμματος απόψε το «Real View»

διαβαστε-τη-συνεχεια

«Πλένουμε ή όχι το κρέας πριν το μαγειρέψουμε;», ο Πετρετζίκης λύνει την απορία! Μάθε και κάνε

akis-petretzikis

Πολλοί αναρωτιούνται αν πρέπει να πλένουν το κρέας πριν το μαγείρεμα.

Ο γνωστός σεφ Άκης Πετρετζίκης ξεκαθαρίζει ότι το πλύσιμο δεν βοηθά στην ασφάλεια του φαγητού. Το νερό δεν σκοτώνει τα βακτήρια και μπορεί να τα εξαπλώσει σε νεροχύτη, πάγκους και σκεύη.

Το μυστικό για ασφαλές φαγητό είναι η σωστή θερμοκρασία κατά το μαγείρεμα.

Κοτόπουλο, χοιρινό ή μοσχάρι πρέπει να μπαίνουν απευθείας στο τηγάνι ή στην κατσαρόλα. Παράλληλα, η καθαριότητα της κουζίνας παραμένει κρίσιμη: πλύσιμο χεριών πριν και μετά το χειρισμό ωμού κρέατος, σχολαστικό καθάρισμα επιφανειών και ξεχωριστά σκεύη για ωμά και μαγειρεμένα τρόφιμα.

Έτσι, ξεχάστε το πλύσιμο και αφήστε τη θερμοκρασία να κάνει τη δουλειά της. Ασφαλές και νόστιμο γεύμα ξεκινά από σωστό μαγείρεμα και καθαρή κουζίνα.

Πωλίνα Νιάρχου: Η κουμπάρα της Καινούργιου αποκλείστηκε στο Άμπου Ντάμπι: «Δεν ξέρουν πότε θα φύγουν»

polina

Στο Άμπου Ντάμπι έχει αποκλειστεί η κουμπάρα της Κατερίνας Καινούργιου, Πωλίνα Νιάρχου.

Η ίδια η παρουσιάστρια αναφέρθηκε στη φίλη της σήμερα 2/3, μέσα από τον αέρα της εκπομπής της, Super Κατερίνα.

«Να πούμε ότι πάρα πολλοί Έλληνες, το βλέπουμε στα social media, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε κα γνωστούς, συγγενείς και φίλους, εμένα είναι η κουμπάρα μου ας πούμε, έχουνε εγκλωβιστεί στα ΗΑΕ και αναζητούν τρόπους διαφυγής», είπε η Κατερίνα Καινούργιου.


Και πρόσθεσε: «Χθες που μιλούσα με την κουμπάρα μου την Πωλίνα μου είπε ότι οι πτήσεις, ενώ τους έχουν ακυρώσει για 3, τους πήγαν για 5 του μήνα και δεν ξέρουν πότε θα φύγουν. Ούτως η άλλως όμως τους παρέχουν συγκεκριμένα ξενοδοχεία και καταφύγια αλλά όπως και να ΄χει το να βρίσκεσαι εκεί ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, φοβάσαι πάρα πολύ, ειδικά αν έχεις και παιδιά».

 

Showbiz

Γάμος Αθηνά Οικονομάκου Μπρούνο Τσερέλα μπομπονιέρα δώρο Jo Malone Πάρος Mar Azul

Οικονομάκου – Τσερέλα: Το luxury δώρο-έκπληξη που περίμενε τους καλεσμένους στο...

0
Η μεγάλη βραδιά για την Αθηνά Οικονομάκου και τον Μπρούνο Τσερέλα εξελίσσεται με απόλυτη επιτυχία στην Πάρο. Μετά τη ρομαντική τελετή αγάπης, οι περίπου 400...