Μια ξεκάθαρα θετική αποτίμηση προκύπτει για τη φετινή ελληνική παρουσία στη Eurovision, όχι μόνο σε καλλιτεχνικό αλλά και σε οικονομικό επίπεδο.
Η ΕΡΤ, που ανέλαβε εξολοκλήρου τη διαχείριση της ελληνικής αποστολής —από τη διοργάνωση του εθνικού τελικού μέχρι την παραγωγή των εκπομπών και την κάλυψη των εξόδων της Klavdia— κατέγραψε φέτος σημαντικά οικονομικά οφέλη.
«Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα τη φετινή χρονιά με την Κλαυδία στην εκπροσώπηση της χώρας μας στη Eurovision ήταν 518.533, τα έξοδα 425.971, και κατά συνέπεια τα κέρδη, 92.561… Σε αυτά τα κέρδη, θα προστεθούν περίπου 30.000 ακόμα έσοδα από το televoting.»
Τα στοιχεία αυτά, όπως παρουσιάστηκαν στην εκπομπή Super Κατερίνα καταδεικνύουν ότι η έκτη θέση που κατέκτησε η Klavdia συνδυάστηκε με μια ιδιαίτερα αποδοτική διαχείριση από την κρατική τηλεόραση.
«Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτά τα ποσά συμπεριλαμβάνονται και τα έξοδα για τον εθνικό τελικό, τις εκπομπές που έγιναν όλο αυτό το διάστημα για τη Eurovision από την κρατική τηλεόραση, τα κοστούμια, τα σκηνικά καθώς και ό,τι άλλο χρειάστηκε για την ελληνική συμμετοχή στον διαγωνισμό.»
Σε αντίθεση με την τρέχουσα χρονιά, «πέρυσι, που τη χώρα μας εκπροσώπησε η Μαρίνα Σάττι με απευθείας ανάθεση, τα έσοδα ήταν 334.018, τα έξοδα 382.697 άρα η ζημιά ήταν 48.679…»
Η φετινή διοργάνωση αποδεικνύει ότι η διαφάνεια, η ανοιχτή διαδικασία επιλογής και η οργανωμένη στρατηγική φέρνουν και έσοδα — πέρα από διακρίσεις.
Μην χάσετε:
Eurovision 2025: Βίντεο από Βασιλεία – Ξέφρενοι πανηγυρισμοί την ώρα της εμφάνισης της Klavdia
Klavdia: Λύγισε στην πρώτη της συνέντευξη μετά την κατάκτηση της 6ης θέσης στη Eurovision