Ποιος είναι ο gentleman του σύγχρονου lifestyle που με τη δική του ενέργεια και κομψότητα απεικονίζει τον τρόπο με τον οποίο το ανδρικό grooming μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της καλλυντικής φροντίδας;
Με κοινό στόχο την έκφραση του κάθε άνδρα μέσω του grooming, η Ελληνική εταιρεία καλλυντικών Macrovita ανακοινώνει τη συνέχεια της συνεργασίας της με τον gentleman του σύγχρονου lifestyle, Χάρη Ντάβλα, ο οποίος θα είναι το πρόσωπο της ανδρικής σειράς περιποίησης Macrovita Men και για την καλοκαιρινή καμπάνια του 2018.
Συμβαδίζοντας με τον δυναμισμό και τον μοντέρνο χαρακτήρα του, η Macrovita ˗μια μάρκα φυσικών καλλυντικών με ιστορία που παράγει προϊόντα τα οποία επιφέρουν ισορροπία στο πρόσωπο, στο σώμα, στη ψυχή και στο περιβάλλον˗, αποτελεί την προσωπική του επιλογή για τη φροντίδα της επιδερμίδας του. Μια ξεχωριστή ανδρική σειρά προϊόντων που αλλάζει τα δεδομένα της ανδρικής περιποίησης εξασφαλίζοντας στον σύγχρονο άνδρα που ξέρει να «επενδύει» στη φροντίδα του εαυτού του, τα απαραίτητα για το ιδανικό grooming.
Μεταφέροντας την αγάπη του για την κομψότητα, το άψογο στιλ αλλά και την πιο εγγυημένη υπογραφή για την επιδερμίδα του, ο Χάρης Ντάβλας δίνει την έμπνευση σε όλους τους άνδρες να ανακαλύψουν τη σημαντικότητα του grooming και τον σύγχρονο ορισμό της καλλυντικής περιποίησης.
— «Σέβομαι και ασπάζομαι τις αξίες, την ιστορία και την πολυετή εμπειρία της μάρκας. Πρόκειται για ένα ελληνικό brand που πρεσβεύει το ιδανικό για το ανδρικό grooming, συνδυάζοντας την άριστη ποιότητα και την κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών της ανδρικής επιδερμίδας» Χάρης Ντάβλας, Ambassador Macrovita Men.
Η Άννα Βασιλακάκη, διευθύνουσα σύμβουλος της MACROVITA, τονίζει:
— «Ο άνδρας θέλει να επιλέγει το καλύτερο για την περιποίησή του ‒και είμαι σίγουρη ότι το αξίζει! Με τη σειρά Ανδρικής Περιποίησης με Βαμβάκι, η MACROVITA προσφέρει στον σύγχρονο άνδρα προϊόντα με διακριτικά αρρενωπά αρώματα, ιδανικούς συνδυασμούς φυτικών ελαίων ή εκχυλισμάτων και απαραίτητων βιταμινών για την τέλεια περιποίηση προσώπου και σώματος».