ΑΝΤ1
Βραδιά ημιτελικού για το The Final Four που συγκέντρωσε 15,5% στην prime time του καναλιού. Η μέρα ξεκίνησε με το 12,7% των “Πρωινών τύπων”, στο 7,9% το “Υγεία πάνω απ’ όλα”, στο 5,3% το Thrive ενώ τα νούμερα ανέβηκαν με τη μεσημεριανή επανάληψη του “Κωνσταντίνου και Ελένης” (14,8%). Στο 11,1% το βραδινό δελτίο ειδήσεων.
Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 11,7%
Alpha
Το κανάλι που ήρθε πρώτο στα νούμερα της Κυριακής στο δυναμικό ξεκίνησε τη μέρα με το 15,3% του Μιχάλη Κεφαλογιάννη και του “Οδηγού καλής ζωής” για να συνεχίσει με τον Νίκο Μάνεση που έκανε 27,2%, τις μεσημβρινές ειδήσεις που έκαναν 24,7%. Στο 15,8% το “Καλύτερα δε γίνεται” ενώ στην πρώτη θέση με 19,1% βρέθηκε το βραδινό δελτίο, που δείχνει την εμπιστοσύνη του κοινού στο πρόσωπο του Νίκου Μάνεση και στα δελτία. Στο 12,7% η προβολή της ταινίας “Αρμαγεδδών” στην prime time.
Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 14,6%
Star
Ψηλές τηλεθεάσεις κατέγραψαν τα πρωινά παιδικά προγράμματα του καναλιού με ψηλότερη το 18,7% της “Μάσας και του αρκούδου”. Στο 10,6% το Traction, στο 15,9% τα “Φιλαράκια”, στο 13,6% ο κυριακάτικος “Τροχός”, στο 15,6% το βραδινό δελτίο ειδήσεων ενώ στο 12,2% έφτασε η προβολή της έγχρωμης ελληνικής ταινίας “Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος” στην prime time.
Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 12%
ΣΚΑΪ
Μόλις 0,6 της μονάδας χώριζε το κανάλι του Φαλήρου -που ήρθε δεύτερο- στο δυναμικό κοινό από το πρώτο κανάλι. Πολύ καλό για άλλη μια Κυριακή το ποσοστό του The Voice στο 22,8% (το ψηλότερό του ήταν 37,1% στις γυναίκες 18-24), που βοήθησε τα νούμερα του σταθμού. Η μέρα ξεκίνησε με το 17,6% του Γιώργου Αυτιά, στο 8,6% τα “Ακραία φαινόμενα”, στο 8,7% το Dot, στο 9,3% το “Μαζί σου Σαββατοκύριακο”, στο 11,9% ο “Αδύναμος Κρίκος” και στο 11,2% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Αξιοσημείωτο και πάλι το ψηλό ποσοστό της επανάληψης του “Λόγω Τιμής” αμέσως μετά το The Voice (16,8%).
Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 14%
Open
Mε το 13,9% της Φαίης Μαυραγάνη ξεκίνησε η μέρα στο κανάλι, στο 13,8% το “Έλα, Χαμογέλα”. Στο 10,5% το Celebrity Travel (έφτασε και το 17,6% στο νεανικό ανδρικό κοινό 18-24) που βρήκε τη θέση του πριν από το εξαιρετικό “Κόκκινο Ποτάμι” που “σάρωσε” στην prime time με 25%.
Συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 9,8%