Μανούλα για πρώτη φορά έγινε η Ιωάννα Τούνη πριν 23 μέρες ακριβώς και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου. Το ζευγάρι προσπαθεί να προσαρμοστεί στην νέα του καθημερινότητα και φαίνεται πως τα πάει ήδη μια χαρά.
Όπως είναι φυσικό, η όμορφη επιχειρηματίας έχει περιορίσει κατά πολύ τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις προκειμένου να αφιερώσει όλος της τον χρόνο στον μικρό της. Ωστόσο, παραμένει ενεργή στα social media και μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της ακολούθους την νέα της καθημερινότητα και τις σκέψεις της.
«Καλημέρα. Νομίζω η μαμά είναι νεκρή σήμερα. Δεν ξέρω. Μπορώ να ζητήσω 3 ώρες συνεχόμενου ύπνου παρακαλώ; Θα μπορούσα καλέ μου κύριε παρακαλώ; Η απάντηση ήταν όχι. Δεν ξέρω αν το ακούσατε. Μου στέλνετε εν τω μεταξύ οι μανούλες, για να με παρηγορήσετε μάλλον “το πρώτο τρίμηνο είναι δύσκολο, μην αγχώνεσαι και μετά όλα καλά”. Τι εννοείτε; Αν εγώ περάσω άλλους 2 plus μήνες έτσι θα χαιρετήσω τον μάταιο τούτο κόσμο. Ξεχάστε με εμένα να ξέρετε», είχε πει χαρακτηριστικά σε ένα βίντεο που είχε δημοσιεύσει πριν λίγο καιρό.
Μάλιστα, πριν μερικές μέρες, αναφέρθηκε στο θέμα του θηλασμού, τονίζοντας πως είναι ό,τι πιο δύσκολο έχει κάνει στη ζωή της, ενώ δεν έκρυψε παράλληλα την επιθυμία της να βελτιωθεί η κατάσταση, ώστε να μπορέσει να πάει να βγει έξω για μια βόλτα.
Αυτή τη φορά, η Ιωάννα θέλησε να αποκαλύψει πόσα κιλά θέλει ακόμα να χάσει αλλά και να δείξει πως είναι το σώμα της 23 μέρες μετά τον τοκετό!
Το νέο της τηλεοπτικό βήμα
Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν το πρωί του Σαββάτου στην εκπομπή «Γεια σου», η Ιωάννα δέχτηκε μια ενδιαφέρουσα τηλεοπτική πρόταση. «Έχουν γίνει διερευνητικές επαφές για ένα νέο concept που σκέφτονται από εταιρεία παραγωγής, που θέλουν να το αναλάβει να το παρουσιάσει η Ιωάννα Τούνη .Το concept αφορά influencers, δεν το έχουμε ξαναδεί στην Ελλάδα. Θα είναι ένα πρωτότυπο concept που θα έχει επίκεντρο του influencers. Ακόμη δεν έχει κατατεθεί ολοκληρωμένη η πρόταση, αλλά σίγουρα σκέφτονται την Ιωάννα Τούνη ως πρώτο όνομα για την παρουσίαση», ανέφερε το ρεπορτάζ της εκπομπής.
Μάλιστα, οι συνεργάτες της Μαρίας Μπακοδήμου πρόσθεσαν πως πρόκειται για μια σειρά εκπομπών στις οποίες συμμετέχουν influencers που πάνε να αλλάξουν κάτι, ένα μαγαζί, μια επιχείρηση.