Το Σάββατο, 15 Μαρτίου 2025, στην αίθουσα εκδηλώσεων «Αγία Αιμιλία» της Ελληνογαλλικής Σχολής «Saint Joseph», πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, η Ημερίδα με θέμα τις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας και της Γραμματείας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στην Ελλάδα.
Στην έναρξη της εκδήλωσης, ο Γενικός Διευθυντής της Σχολής, κ. Ι. Παπαδόπουλος, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και τόνισε την αναγκαιότητα της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών για τα εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης και για την αξιοποίησή τους στη διδακτική πράξη.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επίσημοι προσκεκλημένοι από τον χώρο της Εκκλησίας: ο Αρχιεπίσκοπος των Καθολικών Αθήνας π. Θ. Κοντίδης και ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιλίου κ.κ. Αθηναγόρας, από τον χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η Γενική Γραμματέας του Δήμου Ηρακλείου κ. Αικ. Ψαλίδα, από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Διευθυντής κ. Χ. Μπαμπαρούτσης, Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, από την Γραμματεία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στην Ελλάδα, η πρόεδρος κ. Μ. Κοκκαλάκη, Γενικοί Διευθυντές και Υποδιευθυντές των Ελληνογαλλικών Σχολείων Αττικής.
Ο συντονισμός της Ημερίδας πραγματοποιήθηκε από τις κ. Μ. Τσέγκου και κ. Α. Αράχωβα και την παρακολούθησαν δια ζώσης, εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες, ενώ ταυτόχρονα μεταδόθηκε ζωντανά στο κανάλι του Youtube της Σχολής.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε έξι ενδιαφέρουσες εισηγήσεις από καταξιωμένους ειδικούς, οι οποίοι παρουσίασαν καινοτόμα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, τα οποία μπορούν να ενσωματωθούν στη διδασκαλία, διευκολύνοντας και εμπλουτίζοντας το καθημερινό έργο των εκπαιδευτικών.
Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι ηθικές και πρακτικές προκλήσεις της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση, καθώς και οι προοπτικές που διαμορφώνονται για το μέλλον.
Τέλος, πραγματοποιήθηκαν Εργαστήρια ανά βαθμίδα και ειδικότητα.
Η επιτυχία της Ημερίδας ανέδειξε τη σημασία της έγκυρης ενημέρωσης και της ανταλλαγής καλών πρακτικών μεταξύ εκπαιδευτικών και ειδικών, συμβάλλοντας στην ορθολογική ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία.