Πιο χαρούμενοι από ποτέ.., πιο εύκολα από ποτέ!

Ακόμα και μια από τις παρακάτω συνήθειες να αποκτήσετε,  μπορείτε να γίνετε πολύ πιο χαρούμενοι από ό,τι είστε. Η ευτυχία δεν χρειάζεται κόπο ούτε χρήμα, λίγα πράγματα και απλά για να επιτύχετε το στόχο σας.

1. Κάντε πιο συχνά τα πράγματα στα οποία είσαι καλοί
Δεν είναι ανάγκη να μελετήσετε μια έρευνα για να καταλάβεις ότι αν κάνετε συχνά κάτι στο οποίο είστε καλοί και το αγαπάτε θα είστε πιο χαρούμενοι. Σκεφτείτε μόνο το εξής: οι καλλιτέχνες δημιουργούν κάτι που τους κάνει που αγαπάνε και εκτιμάνε σε αντίθεση π.χ με έναν δημόσιο υπάλληλο, άσχετα αν πληρώνονται λιγότερο και για αυτό είναι πιο χαρούμενοι.

2. Κάντε καλούς φίλους
Οι φίλοι μας είναι η συγνώμη του Θεού για τους συγγενείς που μας έδωσε δεν λένε; Τα άτομα που επιλέγουμε να βάλουμε στη ζωή μας, μπορούν να μας κάνουν πολύ χαρούμενους- και ΠΡΟΣΟΧΗ δεν μετράμε τους φίλους στο instagram ή το facebook! Έρευνες έχουν δείξει ότι αν αποκτήσεις καλούς φίλους θα νιώσεις το ίδιο καλά με το να πάρεις 50% αύξηση. Δεν το λες και λίγο. Για αυτό κάντε φίλους στη δουλειά, μιλήστε με την διπλανή σας στο γυμναστήριο και η ζωή σας θα γίνει πολύ καλύτερη.

3. Μην ξεχνάτε να εκφράζετε την ευγνωμοσύνη σας
Σε μια έρευνα που έγινε σχετικά με το τι είναι αυτό που βελτιώνει τις σχέσεις ανακαλύφθηκε ότι το να δείχνεις ευγνωμοσύνη σου στον σύντροφό σου μπορεί να κάνει πιο δυνατή τη σχέση σας. Το ίδιο βέβαια ισχύει για οποιαδήποτε κοινωνική σχέση, ευχαριστήστε τους δικούς σας, τους συναδέλφους σας και θα δείτε πόσο πιο ευχάριστη θα γίνει η καθημερινότητά σας. Το άλλο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να γράφετε κάθε βράδυ σε μια λίστα 5 πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμων- αυτή η άσκηση μπορεί να αλλάξει τη διάθεσή σας προς το καλύτερο κατά 25% μέσα σε μόλις 2 μήνες.

4. Οργανώστε ένα ταξίδι.. ακόμα και αν δεν το κάνετε ποτέ
Οι διακοπές ή ένα μεγάλο ταξίδι προφανώς και μπορούν να σας ανανεώσουν φοβερά και να σας φτιάξουν τη διάθεση αμέσως. Μια έρευνα ωστόσο ανακάλυψε ότι η ευτυχία που νιώθουμε όταν οργανώνουμε το ταξίδι είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που νιώθουμε όταν είμαστε στο ταξίδι. Μπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά δοκιμάστε για παράδειγμα να οργανώσετε το μεγάλο ταξίδι στην Ευρώπη που πάντα θέλατε και θα δείτε τη διαφορά.

eytyxia-3

5. Κυνηγήστε τους στόχους σας
Καλά τα όνειρα, δεν λέμε, αλλά επειδή συνήθως δεν είναι εύκολο να πραγματοποιηθούν δεν μας χαροποιούν ιδιαίτερα- παρά μόνο όταν τα βλέπουμε στον ύπνο μας. Για αυτό προτιμήστε να κυνηγήσετε τους στόχους σας, κάτι που θα σαςκάνει πολύ πιο χαρούμενους. Αν για παράδειγμα θέλετε να πάτε στην Ισπανία αλλά θέλετε να μιλάτε τη γλώσσα ξεκινήστε  μαθήματα άμεσα- αυτό και μόνο θα σας φτιάξει φοβερά τη διάθεση γιατί παράλληλα θα ανυπομονείτε για το ταξίδι.

6. Βοηθήστε τους άλλους όσο μπορείτε
Ο εθελοντισμός είναι σίγουρα μια πράξη ανιδιοτέλειας αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τη θετική επίπτωση που έχει στην ψυχολογία. Όταν λοιπόν βοηθάτε κάποιον που έχει ανάγκη εκτός του ότι κάνετε μια καλή πράξη,  υπενθυμίζετε στον εαυτό σας πόσο τυχεροί είστε που έχετε τη ζωή που έχετε.

7. Κάντε τουλάχιστον 20 λεπτά γυμναστική όταν ξυπνάτε το πρωί
Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Vermont ανακάλυψαν ότι ακόμα και 20 λεπτά αερόβιας άσκησης το πρωί μπορούν να σου φτιάξουν τη διάθεση μέχρι και για 12 ώρες μετά την άσκηση. Σύμφωνα μάλιστα με τον Δρ. Jeremy Sibold η καθημερινή άσκηση βοηθάει την εγκεφαλική λειτουργία ενώ μειώνει σημαντικά και τα επίπεδα στρες οπότε η διάθεσή σου παραμένει στα ύψη.

8. Ζήστε τη ζωή που θέλετε
Αυτό ακούγεται εύκολο στην πράξη αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ τρομακτικό, γιατί οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας μας εμποδίζουν από το να απολαύσουμε τη ζωή όπως ακριβώς τη θέλουμε. Αυτό που μπορείτε να κάνετε πάντως για αρχή είναι να μην δίνετε σημασία σε ό,τι λένε οι άλλοι γιατί η ζωή είναι δική σας , για αυτό φροντίστε να έχετε στη ζωή σας ανθρώπους που σας  εκτιμάνε για αυτό που είστε και δεν σας πιέζουν να γίνετε κάτι άλλο.

eytyxia

Σχόλια

Σχόλια

About Magazinomou Staff 6756 Articles
Η ομάδα του magazinomou.gr