Μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης έδωσε στην ελληνική έκδοση του περιοδικού Forbes o ιδιοκτήτης της εταιρείας υποδημάτων Mourtzi, Νικόλαος Μούρτζης, μιλώντας για τις συνεργασίες και τα επόμενα βήματά του.
Απόσπασμα από την συνέντευξη:
«Στόχος της εταιρείας σύμφωνα με τον ίδιο είναι «να μην εξαφανιστεί η κουλτούρα της υποδηματοποιίας τα επόμενα χρόνια, καθώς και να δοθεί η δυνατότητα σε νέους ανθρώπους να εξελιχθούν σε στελέχη διδάσκοντάς τους τη δύναμη της ομάδας. Ένας από τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας –στελεχώνοντας μια σύγχρονη επιχείρηση– είναι να μπορέσει να εξαντλήσει και να αποτυπώσει τις ιδέες και την τεχνογνωσία της σε ολοκληρωμένη μορφή στην αγορά και στις γυναίκες. Αυτός είναι ο λόγος που η εταιρεία έχει επιλέξει να στοχεύσει αποκλειστικά και μόνο σε ένα κοινό: το γυναικείο.»