Σε μια κατάμεστη αίθουσα στο Ζάππειο Μέγαρο, την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019, 230 γυναίκες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έδωσαν το παρών στο φιλανθρωπικό γεύμα που διοργάνωσε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός ΜΑΝΑ. Μία νέα πρωτοβουλία που παρέχει δωρεάν υπηρεσίες φροντίδας σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού ή κάποιας μορφής γυναικολογικό καρκίνο, βοηθώντας στην αποκατάστασή τους και την επανασύνδεσή τους με τον κανονικό ρυθμό ζωής, όπως πριν την εμφάνιση της νόσου.
Καλεσμένες στην εκδήλωση, κατόπιν προσωπικής πρόσκλησης της Προέδρου του ΜΑΝΑ, κας Randa Ghandour και της Οργανωτικής Επιτροπής (κυρίες Houda Ghandour, Noura Ghandour, Αρετή Δαλακούρα, Ελίνα Σμπώκου, Χρυσή Βαρδινογιάννη, Sophie Αξιωτιάδη) ήταν προσωπικότητες διεθνούς κύρους από την Αθήνα, τη Βηρυτό, το Παρίσι και το Λονδίνο, οι οποίες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικές δημιουργίες της διεθνώς καταξιωμένης Ελληνίδας σχεδιάστριας Celia Kritharioti σε μια ξεχωριστή επίδειξη μόδας, όμοια με αυτή που παρουσίασε πριν από μερικές ημέρες στο Παρίσι, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής.
Πιο συγκεκριμένα, η διεθνούς φήμης σχεδιάστρια Σίλια Κριθαριώτη παρουσίασε τη Συλλογή Celia Kritharioti Couture Spring Summer 2019 «Cirque des Couleurs». Η κύρια έμπνευση ήρθε από τον πολύχρωμο κόσμο αλλά και την αισιοδοξία του τσίρκου. Χρώματα όπως έντονο πορτοκαλί, παστέλ ροζ, φλογερό κόκκινο, rose indien, σιέλ και κίτρινο, πρωταγωνίστησαν δίπλα σε δημιουργίες από μεταξωτό ταφτά σε φλούο χρώματα, μεταξωτό τούλι που δημιουργεί ψευδαισθήσεις αλλά και φίνες δαντέλες που κάθε γυναίκα αγαπά. Χειροποίητα κρόσια από πολύτιμους λίθους αλλά και φτερά στρουθοκαμήλου χαρίζουν ονειρεμένη κίνηση, ενώ μια από τις πιο σημαντικές παρακαταθήκες του Οίκου που από το 1906 δημιουργεί μόδα στην Ελλάδα, το χειροποίητο κέντημα, τούτη τη σεζόν βρίσκει εφαρμογή σε μακριά φορέματα, catsuits αλλά και mini δημιουργίες με leggings.
To make up των μοντέλων επιμελήθηκε η MAC με την MAC make up artist Μαρία Νικολουδάκη, τα μαλλιά ο Τρύφωνας Σαμαράς αλλά και Τέλης Κίκερης Hair & Beauty. O Tsakiris Mallas προσέφερε τον καμβά για να δημιουργήσει η Σίλια Κριθαριώτη τα παπούτσια στα χρώματα της Συλλογής.
Παράλληλα, με στόχο την ενίσχυση των σκοπών του ΜΑΝΑ, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, διοργανώθηκε δημοπρασία με 12 κούκλες – έργα τέχνης, τις οποίες φιλοτέχνησαν διάσημοι οίκοι της Ελλάδας και του εξωτερικού (Anastasia Kessaris, Celia Kritharioti, Dolce & Gabbana France, Elie Saab, Grace Atelier Deluxe, IYC – The International Yacht Company, Louis Vuitton France, Lalaounis, Lito Fine Jewelry, Marina Raphael, Salt Water, Tsakiris Mallas).
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση του έργου του ΜΑΝΑ με τη συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας καθώς και η δημιουργία ενός δικτύου ευαισθητοποίησης που θα ενισχύσει αυτή την προσπάθεια, δίνοντας έμφαση στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες με καρκίνο στο να συνεχίσουν τη ζωή τους φυσιολογικά, κατά τη διάρκεια και μετά τη νόσο.
Ειδικότερα, για την κάλυψη αυτών των αναγκών, ο οργανισμός έχει δημιουργήσει το «Σπίτι του Μάνα», έναν ειδικά διαμορφωμένο ζεστό και φιλόξενο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Ρηγίλλης 10, ο οποίος είναι εξοπλισμένος κατάλληλα έτσι ώστε κάθε γυναίκα να μπορεί να λάβει φροντίδα, απόλυτα προσαρμοσμένη στις δικές της ξεχωριστές ανάγκες, δίπλα σε ειδικούς που θα τη συνδράμουν στα θέματα υγείας που την απασχολούν.
Η Οργανωτική Επιτροπή του ΜΑΝΑ ευχαριστεί τους μεγάλους χορηγούς της εκδήλωσης: de Grisogono, Kessaris που παρουσίασαν μια υπέροχη συλλογή High Jewellery ειδικά επιλεγμένη για την εκδήλωση, καθώς και Spanos SA Jaguar-Land Rover –οι καλεσμένες είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν από κοντά τις εντυπωσιακές Jaguar E και F Pace, καθώς επίσης και τα Range Rover Velar και το brand new RR Plug in Hybrid.
Χορηγός του charity event ήταν και ο Ελβετικός οίκος καλλυντικών La Prairie που παρουσίασε τις 4 εικονικές συλλογές του μέσα από το «Tales of Luxury», δίνοντας βαρύτητα στη Συλλογή Skin Caviar και το νέο της λανσάρισμα Skin Caviar Luxe Cream. Όλες οι παρευρισκόμενες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον μαγευτικό κόσμο της La Prairie και να μυηθούν σε αυτόν και στο νέο, ανανεωμένο Skin Caviar Luxe Cream.
Χορηγοί ήταν επίσης οι εταιρείες Tsakiris Mallas, Salt Water, IYC (The International Yacht Company) και Digiprint.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη σαμπάνια που έχει συνδέσει την επιτυχία και τη λάμψη με το όνομά της, Moet & Chandon, η οποία πιστή στην φιλανθρωπική της πρωτοβουλία «Toast for a Cause», προέτρεψε όλους να υψώσουν ένα ποτήρι σαμπάνια προς τιμήν του οργανισμού ΜΑΝΑ και της πολύτιμης δράσης του. Ειδικά για την εκδήλωση, προσφέρθηκε το cocktail που δημιουργήθηκε για τα Golden Globes 2019, Τhe Moet Belle.
Το ΜΑΝΑ ευχαριστεί θερμά το Κτήμα Σκούρα που προσέφερε τα κρασιά του γεύματος –το λευκό Αρμύρα, το ροζέ Peplo και το εμβληματικό κόκκινο Μέγας Οίνος– καθώς και όλες τις εταιρείες που συνέβαλαν στην υλοποίηση του φιλανθρωπικού γεύματος, όπως οι: Grace Atelier, Davlas and Partners, Style Box, Pavlos The Flower Workshop.
Το Σπίτι του ΜΑΝΑ, Ρηγίλλης 10, ΤΚ 10674, Αθήνα, 210 7295 546 (10:00-17:00, Δευτέρα -Παρασκευή) , www.manaorg.com
F: https://www.facebook.com/manamazigiatizoi/
I: @manaorg