Εδώ και κάμποσους μήνες (και είναι μπόλικοι) άκουγα και εξακολουθώ να ακούω παράπονα για την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας wind. Τα παράπονα αυτά στη συντριπτική τους πλειοψηφία εκφράζονταν με δυσανασχέτηση, καθώς ήταν αρκετά εύκολο να διακρίνει και ο πιο αδαής το μένος αλλά και την απόγνωση που εκφράζονταν. Η κάθε περίπτωση διαφορετική αλλά όλες με ένα κοινό παρονομαστή, την αδικία που μπορούσες να διακρίνεις στο ύφος αλλά και στα μάτια του συνομιλητή.Τις τελευταίες μέρες, έγινα μάρτυρας προσωπικά, αφού διαπίστωσα με λύπη ότι τελικά, μπορεί και να συμβαίνει σε όλους όσους έχουν συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Ας τα πάρουμε με τη σειρά τα πράγματα. Τις τελευταίες δύο περίπου βδομάδες έπεσε στην αντίληψή μου ότι χωρίς να χρησιμοποιώ τα δεδομένα (για το Internet) η εταιρεία μου έστελνε την επομένη μήνυμα όπου μου γνωστοποιούσε ότι από τον λογαριασμό μου αφαιρούσαν ένα ευρώ και κάτι για τη χρήση δεδομένων.