Τα χθεσινά νούμερα τηλεθέασης του Survivor έδειξαν πως το τηλεοπτικό αυτό προϊόν μονοπώλησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών καθ΄όλη τη διάρκεια που προβολής του. Αυτό βέβαια είναι ένα συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κανείς εύκολα, μπαίνοντας απλά στο Twitter, διαβάζοντας τα σχόλια μιας και από χθες δεν έχει σταματήσει να είναι trend το #Survivorgr. Δεύτερο επεισόδιο απόψε 14/02/17 και αυτό που επίσης παρατηρήσαμε είναι πως για άλλη μια φορά το κανάλι του ΣΚΑΙ επέλεξε να μη βάλει διαφημίσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα, αφού αξίζει να σημειωθεί πως το πρώτο διαφημιστικό διάλειμμα έγινε αφού παρακολουθήσαμε μία ώρα. Αυτό είναι ένα πρωτοφανές φαινόμενο… Όπως σας έγραψα και χθες (Δείτε εδώ) θα μείνουμε κολλημένοι στις οθόνες μας για τους επόμενους μήνες. Αυτό είναι γεγονός. Και είναι μια επιλογή του ΣΚΑΙ που θα αποδειχτεί η καλύτερη μιας και επιτέλους ξεφεύγουμε από τα βαρετά μουσικά talent show….
Δείτε τα χθεσινά νούμερα εδώ:
Πηγή φωτο: Nassosblog